Математика



Урок 27 Розв’язування рівнянь з діями другого ступеня


Урок 26 Знаходження невідомих компонентів дій другого ступеня: множника, діленого, дільника


Урок 25 Правильні і неправильні числові рівності та нерівності. Розв’язування рівнянь


Урок 24 Знаходження невідомих компонентів дій першого ступеня: доданка, зменшуваного, від’ємника


Урок 23 Задачі на збільшення та зменшення числа у кілька разів, сформульовані в непрямій формі


Урок 22 Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць, що сформульовані в непрямій формі


Урок 21 Переставний закон множення


Урок 20 Буквені вирази. Переставний та сполучний закони додавання. Властивості арифметичних дій


Урок 19 Вирази зі змінною. Задачі з буквеними даними


Урок 18 Складання виразу до задачі


Урок 17 Числові вирази. Порядок виконання дій


Урок 16 Цікава математика. Практичні завдання


Урок 15 Задачі на кратне порівняння і обернені до них


Урок 14 Складання задач за коротким записом як допоміжною моделлю задачі


Урок 13 Перевірка правильності виконання дій множення і ділення. Збільшення і зменшення числа у кілька разів


Урок 12 Таблиці ділення на 8 і на 9


Урок 11 Таблиці ділення на 6 і на 7. Взаємозв’язок між діями множення та ділення


Урок 10 Арифметична дія ділення. Ознака парності чисел


Урок 9 Підготовка до вивчення таблиць множення чисел 6–9


Урок 8 Повторення таблиць множення 2–5


Урок 7 Задачі на різницеве порівняння. Складання оберненої задачі. Дослідження задачі


Урок 6 Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Пряма й обернена задачі


Урок 5 Компоненти та результати дій додавання і віднімання. Взаємозвязок між додаванням та відніманням. Розв’язування задач за даними таблиць


Урок 4 Прийоми усного додавання і віднімання


Урок 3 Дії додавання і віднімання. Розв’язування задач на 2 дії


Урок 2 Розрядна таблиця. Порівняння чисел


Урок1 Нумерація чисел у межах 100. Натуральні числа

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Коли шляхетна людина вчить і виховує, вона веде, але не тягне за собою, спонукає, але не змушує, вказує шлях, але дозволяє учню йти самому...